Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Sunday, June 27, 2010

- Tebiat -


Aku ade tebiat yang memang tak leh nak buang, aku kalo rungsing atau bimbangkan sesuatu mesti tak leh tido malam dan perkara-perkara yang dibuat kalo tak leh tido adalah seperti berikut:

1. lipat kain
2. basuh kain
3. cuci toilet
4. cuci bilik air
5. menyapu lantai
6. mop lantai
7. lap meja
8. kemas meja
9. gosok baju

sedangkan kalo tak rungsing aku malas je nak wat benda tu.... hahaha pe la nak jadi ngan aku kan, pemalas tol...

ibu aku selalu kagum..dan dia kate kalo aku ari2 rungsing kan best dia leh rilex..hahaha betoi gak kate dia tu kan, mesti umah aku bersih jer..... hah semua tu khayalan jer..2, 3 ari bersepah semula, sori yer ibu...huhuhuhu

No comments: