Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Tuesday, May 18, 2010

Letih...

Korang mesti ingat aku nak cite letih sal lari2 ke, g jalan-jalan ke,buat kerja banyak2 ke, semuanya tidak..yang aku nak cakapkan pasal letih ini adalah..jeng!! jeng!!

sebenarnya aku letih tgk tb pukul 2..pe lagi cerita Tasbih Cinta la...letih beno rasenye tgk cite ni..mula2 tak ske, lepas tu ske..lepas tu nak tunang ngan org lain, tak jadi tunang, tak dapat kahwin, aiyok dapat kahwin, lepas tu cerai..pregnant, gugur, pregant lik..weiii letihnyerrrrrrrr...cam takde penghujung jer..

Lepas tu yang aku tak puas hati tu..jatuh 2,3 kali pon tak gugur lagi, kalo jatuh sikit2 takpe, jatuh dasyat gile pon ok lagi..adoii tak logik tol..lagi satu nape semua org baik cam doktor, tukang kebun , supir, penjaga asrama anak yatim mesti sokong yang pelakon jahat..deme ni takde pendirian ke. Hero ngan heroin mesti salah faham jer...n ade ke serbuk kasi org cakap benar..amboiii sampai ke situ gamaknyerrr..cite ni kompem panjang episodnyerr..tp jangan kate mimpi yer..dulu letih gak tgk bawang merah bawang putih...ni aku layan cite ni pon letih gakk..hahaha...

Tapi perkara yang aku kagum gile deme ni...mesti penat belakon, sal kene besar2kan mata, jerit2, cakap sorang2, buat mimik2 muka terkejut, nagis-nagis, marah2..wei semua ni letih...aku yang tgk pon letih..hahahaha tp yang bestnyer aku tetap book tempat barisan hadapan gak...walau hakikatnye aku letihhhhhhhh...

Aku tahu mesti ramai gak yang tgk...ape2 pon cite dia menarik..n aku tak sabar nak tahu penghujung dia..tp mesti hepi ending punye..hahahah layannnnnnnn..whatever...

No comments: