Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Thursday, May 20, 2010

Are U Good Frenz or The Stupid Frenz...Daaaa

Td pagi aku tengok tb cite apa-apa aje.. tajuk kawan makan kawan..tibe2 aku teringat kisah aku mase zaman universiti dulu..ada gak hal kawan makan kawan ni...aku cite pon supaya org lain lebih berhati2 jangan letak kepercayaan kepada seseorang itu 100%.

Zaman universiti aku pada mulanye memang tak best, payah nak suaikan diri dengan membe2 macam2 negeri ni..so aku asyik tuka bilik jer..tak sesuai ngan senior la, kawan sebaya semua la..(gedik gak aku ni kan).Lastly aku leh dok ngan kawan sekolah lame aku dulu..dia ni ok cuma prob aku ngan org lain dalam bilik, tu je masalah besar aku..

Pada mulanye ok jer..no hal,dia pon nampak funny, understanding, take care dan sewaktunya dengannya. Kerna aku ni tak bape ramai kawan, so aku decide nak berkawan ngan dia, But dia ni ade klik sendiri, sama kos gak ngan aku, kiranya membe klas la, so aku ingat takde masalah lah, sal sama kan..semesta 3 dan 4, aku jadi close ngan dia, sampai dia pon ade g umah aku, kakak aku n pakcik aku..hubungan dia ngan ibu aku pon ok, mak aku pon sayang, layan cam anak sendiri, cuma masalah dia ni, tak pandai masak, kate dia la, aku tak tahu lak kot2 tukg masak terkenal ke tmpt dia kan..so aku selalu tolon masakkan dia kat umah ler,kadang2 abang aku komplain kat ibu aku sal aku kalo dia ni suh masak aku, aku ok jer(wahal sebelom ni liat nak masak, anak bongsu katakan) hahaha

Masuk semesta 5, aku join group dia untuk kerja group la, ok time ni aku rase betul2 haram kene buli, but mase tu aku ikhlas berkawan, so aku tak pikir sangat la cam aku ni balaci dia kan..kira ok jer, nak tolong kawan n tolong diri sendiri gak..semua aktiviti yang memerlukan driver aku mesti g walaupon kadang2 assigment ni melibatkan group dia jer, kadang2 aku penat, ade asigment lain ke, dia ni memang tak kene masa, ske memaksa, tapi taktik dia ni bagus la, kira bernas, dia gunakan kawan dia untuk pujuk aku, so aku pon ikut jela dengan harapan dia akan menghargai la.

Lastly, sem tu kira dia dapat CGPA tinggi la, aku cam bese sederhana sahaja, ok aku tak kisah aku bangga dan gembira untuk dia, tang ni la dia wat hal ngan aku, dia tak mau cakap ngan aku, kira aku tak layak la masuk group dia sal aku CPGA tak cukup hebat, aku decide wat bodoh sal selama ni kalo aku gaduh pon aku akan mengalah jer, wish mintak maaf dulu, kali ni aku tak mau mengalah, sal aku tak tahu salah aku, takkan aku nak ngaku salah je terus bodoh ke pe kalo camtu.

Dia pon keluar dari bilik tu dok ngan membe yang berjaya cam dia gak..ok fine aku tak kisah pon, tu masalah ko, but yang paling kesal, dia gado ngan aku tp libatkan kawan2 aku satu bilik sekali, sian diorang takde kaitan pon sama terlibat, sori beb.

sampai la aku tak mau lagi ade kaitan dengan dia, sal dia tak menghargai...kita berkawan ngan ikhlas, dia wat taik la...so go away...selamat berbahagia..hnya Allah Taala je membalasnye..

P/s Banyak Beno org yang tak pandai menghargai orang, seperti bese buat jahat kat org kene minta maaf kat org gak..so beringat la yer...



Roomate aku (Milah)



Me And Leen (roomate merangkap membe sek aku)



Besfren dari kecik sampai beso (kawan sekampung Nani)



Classmate eizra, ida, tasnim n danie



Nuha bes fren mase Ko K



Classmate dari sem 1 hingga sem 6..

Yang paling aku sayang kawan sek aku dari darjah sehingga kini, sentiasa ade ms susah atau senang (s_t_ _ _ r_ _s_ h _n )luv u beb..Gambor dia takde...tu yang aku pelik nape aku tak tangkap gambar ngan dia erk...hahaha..

1 comment:

Lady SharpShouter said...

aku tau kenapa gambo dia tak ada. sebab bile amik gambo sakit hati muka ko lg kecik dr dia.dia jeles.hahahahah :P