Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Saturday, May 15, 2010

Bantal Bucuk!!!



Korang mase kecik2 mesti ade bantal bucukkan..aku pon ade gak..tp skrg takde dah..dah di warisi kepada anak buah aku..dia take over lak..hahaha so arini nak cite sikit sal bantal busuk Ariana..geli aku tgk..banyak beno..peta dah dibuatnyerr..so smbil tgk dia gigit bantal bucuk dia aku pon pikio la sorang2..pe la sedapnye bantal busuk dia..so aku decide untuk masuk ke dalam pale arianna, ummi dia ngan doktor kat hospital kalo Arianna bawak g checkup la, tp ummi dia siap2 nak nyorok kalo g check up t..hahah faham2 jela..ok jom kita lihat pe la diorg pikio yer...

Ariana Dan bantal bucuk dia

* Tempat untuk peluk dan cium tiap2 malam
* Best Frenz Forever
* Lap mulut selepas minum susu atau makan naci
* Untuk mengasah gigi ku yang baru tumbuh..yeyeye
* Untuk lap hingus, air mata bile nagis kene mare ngan ummi.

Ummi Arianna

* Sesuai untuk di jadikan tempat untuk menekup muka dia bile tido waktu siang
* Kalo Arianna Nagis baling jer bantal bucuk tu, dia gerenti diam..(kan senang)
* Tempat letak susu, kalo Arianna malas nak pegang botol dia sendiri (kan berguna
bantal tu)
* Boleh buat lap air liur Arianna bile leleh jatuh kat lantai..(eeeee..geli)

DR ariana maybe..

* Tempat kumpul kuman berjuta-juta..kene kurantin bantal busuk ni...tempatkan kat
wad.
* Tempat pembiakan cacing (patut la arianna makan bergantang tp kurus jer..)
* Kene beri lecture kat ummi dia supaya buang atau nyahkuman bantal busuk Arianna

hahahaha td semua hanya rekaan ku semata2 tiada kaitan antara yang hidup atau mati.. tu kalo ape aku pikio lam otak aku..pe la Arianna, Ummi dan Doktor Arianna pikio bile tgk bantal busuk dia ni erk....

pe2 pon korang tgk la bantal dia korang pikio la sendiri..



Bantal Yang setia bersama walaupon ketika makan




Muka tak puas hati jerr...




Bahagian yang kuning kekuningan tu la tempat di gigit2..



me n Arianna



Muka seposen



Yana n tudung biru ku..

No comments: