Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Friday, June 4, 2010

Battle of Tempe!!!



Entry sebelom ni aku ade cite sal perang tempe antara aku n abang aku kan

So keputusannya sudah diterima pada tengahari td, setelah di edit serta dikira kesemuanya, taraaaaaaaaaaa


****************************


Komen dari juri profesional

Juri 1: Tempe Aku - warna yang kurang menarik, tempe masam, pedas gilos...

Tempe Abg - warna yang menarik, kurang garam n gula...(harap warna jer)



Komen dari juri awam

Juri 2: Tempe Aku - ok sedap jer, leh dah kahwin (makan dengan gelojohnyerr)


Tempe Abg - sedap- sedap, leh la (nak komen ke tak nak ni)

************************





Kesimpulannye: kalo juri dari ibu sendiri, mesti tak pernah tak sedap kan..yela anak- anak masak kan...karang cakap yang ni sedap kecik lak hati kan..hahaha so tak ada pemenang.

P/s: watever aku nak gak menang, hahahaha eden punye ag sedap dari ekau punyer...bluwekk

2 comments:

Lady SharpShouter said...

Gile punya orang.haha

CraTos said...

tenkiu..tenkiu..satu penghormatan, hahaha