Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Tuesday, May 4, 2010

Kenduri Kahwin


1 mei sempena hari buruh ramai la nak buat kenduri..so sama la ngan sepupu aku.. anyway congrat both of u Saliana n Zamzuri..sepupu aku ni org panggil kak yong,anak sulung dari 5 adik beradik..anak kepada haji khalid dengan hajah salamiah if correct..hehehe majlis kahwin die ni kira grand la gak..tema cam campur2 mix colour tp tema utama pink..seperti bese my mom, bro aku yang bujang terlajak pon g la majlis tu..seperti bese datang hanya bawak perot n pamer muka jer..abang aku purak2 wat kije n aku purak2 bz..tp lebih bz tgk org..banyak gelagat... Pakcik aku sponsor tempat karok untuk anak-anak buah tunjuk bakat...habis bergegar tempat tu ngan sore2 org perasan sedap..aku ngan abang tukang gelak jer...Tapi yang bestnye my mom.. kenduri camni tempat dia nak jumpe sedara mara..die kate kat aku time ni la dia nak glamer...kalah artis gitu..tp memang betol pon lame tak jumpe sedara mara seblah N9 ni sampai aku tak kenal pon purak2 kenal je la.hehehe yang penting senyum...Tapi part abang ngan aku paling suke pe lg MAKAN n MAKAN..3 hari kitaorg makan tak henti- henti..pagi makan nasi goreng N9 wow sedap meh pedas gilos..tengahari makan nasi ngan gulai lomak cili api..malam BBQ lagi..gelojoh gile time ni sanggup merentasi lautan manusia ni..abang aku seperti bese buli aku ler mik ni amik sana..ingat aku bibik ker..takpe kerana MAKAN ape saje wei..sok kendurinye makan nasi beriani..makan kek ...makan tak leh ingat la..mak aku yang konon jaga makan pon sama tak ingat dunia betoi..mase kat umah asyik kempen tak nak makan sal dah gemuk..lastly balik my mom ngadu penin pale.. ni la penangan makan kenduri..so moralnye makan baca bismillah jangan gelojoh cam kitaorang My Big Fat Family..hahahaha

2 comments:

Andy said...

Wah ada blog dh sekarang yea.. bagus2..

kenal ke sapa nie?

abg shahril lah..teruskn berblog, boleh buat duit tau..

CraTos said...

Saje Abang Shahril, minat tulis2 ni..facebook tak puas nak bercerita..hehehe