Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Wednesday, May 5, 2010

Bakat @ Minat

Masih Lagi cerita Kenduri Kahwin, Ops lupa lak Tahniah untuk Zahida my fren ngan pasangan Anip..sori la tahu nama pendek jer, atas pertunangan mereka 1 mei gak..

Bercerita sal pertunangan ida ni..aku nak cerita sikit tentang bakat aku yang terpendam ni..ceritanya bermula ngan Majlis Kahwin Kakak aku la semua ni tercetus..aku kene wat barang hantaran untuk akak aku.. buat punye buat tgk2 jadi , sebenarnye aku nyibuk jer..yang banyak buat akak aku..ada la 1, 2 yang aku buat antaranya hantaran untuk coklat..cucuk punye cucuk jadi la siap wat pagar lagi, bangga kembang kencup dada ku tiap kali org puji..hahaha so pemangkin semangat la kiranya.

Sebab minat punye pasal aku try wat lagi..tp kali ni untuk kawan praktikal aku nak tunang..tema hitam putih..dari pandangan mata aku cantik la gak...tak tahu la pandangan mata org lain..what ever penting aku kate cantik..tp aku tgk cameraman dia asyik fokus hantaran aku je..kira cantik la tu..hahaha bangga aku...

Melalut la aku, ok la kes pertunangan ida ni pon sama la, aku janji ngan dia nak kasi hadiah, so aku pon wat gak hantaran yang sama yang aku wat ngan membe aku aritu..kali ni tema merah, cuma aku kasi hadiah biskut dari coklat..save budjet aku..hakikatnye mak aku punye duit..thanks ibu...banyak dah duit ibu habis.. ma kije ma ganti k.

Memandangkan aku dah cite, mesti nak tgk hasil dari bakat ke minat aku pon tak tahu..abang aku cakap dia nak booking aku mase kahwin dia untuk wat hantaran tp part paling tak best..dia nak free...banyak cantik ingat aku amik barang dari alam semulajadi belakang umah ibu ke..cis dia ni semua nak free..



Pandangan dari atas



Pandangan sisi



Tada ini la hasilnya..

2 comments:

Lady SharpShouter said...

wohoo.nice beb.taktau lak ko ade bakat tuh.mesti turun bakat dr aku nih.hahahaha

CraTos said...

Aku tahu bakat ko tang mane..mesti tang tabur cokelat tu..hahaha