Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Saturday, August 7, 2010

CIKGu!!


Satu petang aku decide nak wat banci, tolong pembanci aku banci kawasan umah aku..punyela baik aku ni kan, penyelia nak wat koje banci..duit banci semua bagi aku la camni.

Tp setakat banci kawasan umah aku pe la sangat..jiran2 semua ske aku..hahahah aku kan menyongeh jer (bangga diri tol). ok aku kasi taw la cara2 aku membanci jiran2 aku ni!

Tp banci ni banyak beno soklan yang kene tanye, macam2 ada..mula2 aku bagi la salam kat jiran aku, dia ni cikgu sekolah menengah...

"Semekom.. semekom cikgu... jeng2 jeng jiran aku bukak la pintu..siap berkemban lagi awww...terkesima aku..dia tanye ar "ye kema nape"..aku jawab ar" datang nak membanci ni cikgu. boleh ke" sopannyer aku..ahaks " boleh masuk ler, tp saya nak pakai baju dlu" g la pakai buruk beno rupernyer...cakap dalam hati jer..hahaha

Bile dia kua lagi aku pon dengan bangganyer tanye la semua soklan dalam dokumen tu...semua berjalan lancar..siap gelak2 cam lame kenal..tp ayor tak hidang pon..takpe la bertugas untuk negara ni.

Aku tanye ar nama, tarikh lahir sampai la peringkat soklan pekerjaan..aku dengan konfidennyer tanye dia "CIKGU KERJA PER?" dia ngan muka tak puas hati cakap " pe ke bangangnyer soklan kamu ni kema". aku pon tepuk pale.."kerja cikgu la" betul gak..pe ke buduh aku ni...merah padam muka aku...over konfiden...

Alamatnyer aku nak lalu umah dia pon malu...sampai sekarang aku ngigau ngan soklan aku sendiri..mimpi ngeri, tak nak aku banci lagi, ske memalukan diri sendiri..hahahaha

1 comment:

Lady SharpShouter said...

mmg soklan bangang sungguh. sekolah ke idak ni? haha