Klik Klik

Welcome

Thanks For Visiting my Personal Blog

- Here is about my journey, my family, my life, n other.

- Feel free 2 express ourself, opinion and stories about u

- This blog also for all my friends, if i got a friends whatever..


Friday, May 28, 2010

Hepi Besday To You...


Hepi besday 2 u, hepi besday 2 u..hepi besday to Arianna..hepi besday 2 u..dah setahun dah anak buah...sori cik su tak dapat nak raikan besday Yana..nanti Yana datang sini..kita makan cup cakes together2 hehehe...

Bestnyerrr ibu n abang leh g sambut arijadi yana..cik su kene g kenduri kahwin membe..nak wat camne kan..ibu gak cakap kene g kenduri org lain, sal dah ajak, tak baik tak g..hahaha sebenarnye takut org tak g lak kenduri kita nanti..biasa la ayat ibu-ibu di Malaysia.hehehe

Sehari seblom ibu pegi ke KL sambut arijadi Yana, aku n ibu g la cari hadiah untuk senonet ni. Ingat nak li hadiah "Play House". Pengaruh jiran sebelah beli Play House untuk anak buah deme, tapi bile dipikirkan nanti tak pasal2 kene bawak anak buah ke hospital sal tertelan kusi Play House..so tak jadi kene cr mainan lain yang tidak merbahaya dan besh..

So decide nak g Jusco Ipoh, g la bahagian mainan, fuyooooo banyaknye mainan tp semua harga RM80.00 ke atas, bukan kedekut atau syg duit, cume bile pikio banyak2 watpe nak bli mahal2 kan..Yana pon nak main sekejap jer..nanti beso kena li lain..so takde yang berkenan, hampir putus asa la kami berdua...so ibu decide nak li baju jer untuk Yana.

Part bahagian baju Yana ni tak leh blah, aku tgk la baju bahagian "Poney"..bese la jenama best mesti kualiti bagus..so ibu aku berkenan satu ni...baju dress cantik gak aku tgk..tapi yang tak bestnyer amoi jaga bahagian tu juling2 aku..(apa lu ingat gua tak duit ka),yang wat hangit satu badan tu dia secara kasarnye susun baju yang telah kami usik tu..(kurang ajor tul la dia ni)..ibu dah mula rase tak best...so decide nak tgk bhagian lain, tp amoi ni ikut jer bontot kitaorang cam la aku nak curi baju tu..muka kami cam muka pencuri ke! ciss Tibe kua bunyik "ingat aku takde duit ke nak beli, daripada nak beli langsung tak beli" lor ibu dah sound ke..la bagi la peluang aku sound....keciwa tak dapat menunjukkan skill harimau aku..hahaha takpe baguih2 ibu memang best... yang aku terpikir, nape la kalo kita pakai baju selekeh sikit cop kita takde duit, tolong la!! aku ni memang sempoi je t'shirt bodoh ngan seluar jeans lusuh n selipar buruk, salah ke aku kalo etika baju tak memenuhi kriteria org kaya. whateverrrr.

Dengan Hati yang bengkek kitaorg decide nak g tempat lain, last-last jumpe gak mainan Yana..iaitu sebuah laptop mini. Cute sangat!!

OK Yana t jangan rebut laptop ngan cik su ag taw..kalo rebut gak,cik su gigit laptop Yana.(Balas dendam Yana ske gigit laptop aku) kijam kan..heheheh





Banyak Tul Mainan Budak2 kan



Ibu tengah decide mane yang nak beli!!



Nape dulu takde mainan ni mase kecik2..hehhee

No comments: